OS-GUUUUULLLLDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!

JA! Ni förstår inte hur skönt det var! Såklart var det fantastiskt för grabbarna också, men f-n va skönt de va! Jag lever på det än.
Var nere och hejade på killarna i Erfurt, jätte kul. Alldeles för mycket vin, himla trevligt sällskap och halvdåliga korvar ;)
Jag har levt med en kille som varit med i laget i 9 år. Det tar tid -från oss, från mig, från barnen. Vi är såklart stolta över honom. Men det är väldigt jobbigt samtidigt. Vi gjorde ett snabbt överslag och förra året sov han borta 100 nätter. Ska även tilläggas att han gjorde dessutom 100 % i Marstrand under samma period och pendlade 10 mil enkel resa varje dag, och så ja han hade ju uppdrag också... Då kan ni kanske förstå mer hur JAG haft det under denna period, så något annat än guld hade inte kännts oki! ;)
Meen guuud va de överklassade där nere -guld på allt!!!! Finns inget kocklandslag som tidigare gjort det (typ)
Jag är så otroligt stolt över insatsen! All tid borta från oss, kändes helt plötsligt värt det! Herregud! Fortfarande mållös när det kommer till det här ämnet -känns så futtigt med ett "Grattis älskling!"
 
            
 
Ta hand om varandra!

Kommentarer :

#1: elin stridh

säg till när du följer mig så följer jag dig :D

Svar: Jag följer dig =)
Lina Ericson

skriven
#2: elin stridh

och jag dig :D

skriven

Kommentera inlägget här :