Nacken, dålig samvete, världen och lite BS

Idag har jag varit och jobbat ett par timmar. Att ta sig dit var inte lätt idag, då det piskade ned tung snö och det inte var plogat. Så jag fick krypköra till jobbet, vilket resulterade i att jag blev försenad! Ja ja!
Fixade och ringde lite, åkte hem till mina bustroll och lyckades ta mig till en naprapat, som knäckte min nacke! Så mycket bättre blev det! Men jag ska tillbaka igen på torsdag... Till middag hade älsklingen fixat Moule! Det var så GOTT! Den Stores favorit skaldjur, den minste ville dock, bara käka bröd. Vid städningen som vi har som rutin varje kväll, ballade den store ur! Till slut bad jag älsklingen kolla sockret. Mmm mycket riktigt! Låg! Lite otäckt när man tittar på honom, han tittar på mig, men man märker att han inte är medveten. Tur att det finns dextrosol! Då går det fort att få upp BS´et! Dock kommer det dåliga samvetet som en käftsmäll så fort man inser vart det dåliga beteendet kommer ifrån. Men dåligt samvete har alla föräldrar, eller? Sedan bestod kvällen av cola, m&m, budget och räkningar.

Ta hand om varandra!

Kommentera inlägget här :