Fredagsmys

Insett att tiden är knapp, så idag har jag börjat rensa... Vi har ju bestämt att vi ska göra oss av med det mesta tills flytten -möbler, kläder etc.
Blir dock lite konfunderad. Sätter jag för höga priser eller varför är människor allergiska mot begagnat?
Vi måste ta och tänka om och inte bara slänga hela tiden!
Den lille är nu väldigt jobbig! Gnäller h
ela tiden, när NÅGON lämnar rummet. Den store närmar sig, hungrig, trött, vill komma upp och i nästa sekund ska han ner... Tur att han är så fruktansvärt söt :)

Idag har jag sopsorterat på tippen, rensat, shoppat regnkläder. Ja ni läste rätt! Jag ska ge mig ut i regn tänkte jag. Synd att det inte finns högklackade gummistövlar;)
Sedan skulle vi ha fredagsmys -proteinmiddag på hög nivå, rödvin. Sen fick jag rensa 2 kg kantareller till älsklingen som ska på uppdrag i Skövde imorgon. Så jag blir gräsänka här i helgen. Ska göra ögonfransar, dricka kaffe, mysa och tjuväta godis.

Ta hand om varandra!

Men nu var det VERKLIGEN läge sen!

Ja fy mig!
Men det har hänt så mycket! Så mycket, så lite tid men framförallt ork till allt!
I korta drag så har detta hänt sen sist:
  • x antal resor till Gävle för att göra ögonfransförlägningar
  • Ludde har krockat med sin Bobby Car
  • Jag har krockat med min Prius
  • Massor av ögonfransar i Munkedal
  • Bägge killarna har döpts vilket innebar 2 dagars fest med nära och kära!
  • Massa vin
  • Massa mys
  • Massa lek
  • ... Kommer knappt ihåg hälften!
  • Jo visst ja! Öland!
Lite bilder för att beskriva hur härligt det varit!