Nu j-lar sk det bloggas... Eller?

Japp då kör vi! Ny blogg, nytt liv, eller hur var det?
Är det ett av mina nya projekt som ligger halvfärdigt på hatthyllan och ger mig dåligt samvete?
Ja ja, hur det än blir så går jag in helhjärtat iallafall, massa nya nedladdade program och massa bilder att ladda upp=)

 I skrivande stund har jag kört ut den äldste, matat den yngsta och sitter med vild förtjusning och skriver!
Men va ska man skriva om...?

Jag skriver en lista (jag älskar listor!) Mise an place!
1. Barn
2. Min kärlek -mannen
3. Vardagliga saker så som matlagning, städning och massa nyttogörigheter
4. Drömmar
5. Mat
6. Dryck
7. Mig

ähh det löser sig! Har massa saker i mitt huvud!
Just nu är jag bara impad att jag lyckats med min "header" -jaja jag måste slänga runt med lite flaschiga ord oxå=)

Den store kom precis in med blommor -"jag har en sak till dig!"
Jag smälter!!! Trots att de är vissna maskrosor lovar jag honom stort och heligt "att de ska få stå på bordet i glaset" som redan är överfullt med tidigare plockade vissna maskrosor.
Han har bivit SÅ stor min "lilla" kille! När han var liten så ville man att han skulle göra framsteg och bli större, men nu vill jag inget hellre än att få tilbaka de första året! Det går så FORT!
Så jag lovade mig själv att när den minsta kom så skulle jag helhjärtat gå in för det och inte missa en minut! Jag försöker fortfarande varje dag att säga det till mig själv -för det är väldigt lätt att glömma!

Mannnen i mitt liv jobbar kväll, vilket betyder att jag sover stenhårt och bara mumlar när han kommer hem! Men han kommer ju hem i varje fall! O så får vi en härlig frukost imorgon innan han drar av en"långpanna".

Nu ska jag ta itu med lite vardagliga saker -städa (trots att jag igår storstädade), laga mat (soppa och pannkaka) för att sedan mysa med mina killar! Oj vad klockan rann iväg! Det är middag typ NU!

Va snäll med varandra!

Kommentera inlägget här :