Cirkus, sockervadd och Kocklandslag

Då var dagarna i Gävle slut, mycket har hunnits med! Förutom allt jag redan nämnt så har vi hunnit umgås med familjen, en del vänner och Cirkus!

Cirkusen var skoj, jag blev själv som ett litet barn. Applåderade, skrattade, tjoade och hade superkul!
Tråkigt var det dock att jag var typ den enda! Såg ut som att publiken hade eldgafflar i arslet. TrööKigt!!!! Men men... Det är ju upp till dom, men ja tycker ändå synd om de stackrarna som jobbar på cirkusen om de knappt får applåder!

Strax bär de av mot STHLM, eller ja, snarare vid ett. Där ska jag lämna av den stora, checka in på hotellet och iväg och käka Kocklandslagets OS-meny med svärföräldrarna. Förväntningarna är HÖGA!

Imorgon ska vi busa på Gröna Lund när vi ändå är i STHLM, det är det en kille som ser fram emot;)


                                    Sockervadd för första gången=)

Ta hand om varandra!
Citat: -"vilken fantastisk mat du gjort mamma!"
Jag tackar och tar emot, med tanke på vilka krav min lilla kille ställer på maten!

Kommentarer :

#1: Sanna

Då ses vi ikväll! Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :