Packning, Gävle, ögonfranskurs

Igår va ja på kursen. Super roligt! Främst måste jag säga var att jag var så j-la bra! Nä skämt åsido men det föll sig naturligt, va rädd att jag inte skulle tycka det var roligt. Men det var det! Gjorde på 2 modeller och de blev jätte fina. Övning behöver jag absolut, men de som gör fransar här framöver behöver inte oroa sig!

Här hemma ska vi packa och göra oss i ordning för att åka mot Gävle. Ska bli skoj! I helgen är barnen hemma hos min moster, för då ska jag och Fredrik till Tranås i Skåne. För att besöka Daniel Berlin och hans restaurang med allt vad det innebär!
Sen åker ja tillbaka till Gävle och gör fransar utav bara h-lvete tänkte ja!
Sen ska vi hem igen!
Hektiskt schema! Får dock se hur det går med mini. Han är fortfarande lite dålig , vägrar äta ur flaska. Men han äter gröt iallafall! Stackarn! Fy, så liten och så dålig!

Längtar till ja får göra fransar iallafall!

Ta hand om er!

På bilden träffas brorsorna på sjukhuset - syskonkärlek!

Kommentera inlägget här :