Längtar, mys, kurs, jobb

Usch idag regnar det! Så idag blir det inne aktivitet... Utforska filmhyllan kanske? Bägge barnen sover och jag njuter av en latte, som mannen gjorde innan han åkte till jobbet.
Längtar till helgen, han är ledig och vi ska ha massa Familjemys!
Kanske blir en sväng till Torp oxå=)
Kalas på söndag!
Man tycker man inte har något att göra, men tiden bara springer förbi.
Snart dags för min kurs också. Ser fram emot detta, ska åka till Gävle och göra massa fransar när jag är färdig tänkte jag. Snart är det min födelsedag också. Den firar vi i Skåne, med en vinresa hos Berlin. Ser jag också fram emot=)

Massa skoj att se fram emot!
Lite jobb också ska det bli. De ringde och bad mig ta något pass, så vi får se. Men det kliar i fingrarna och springer i benen!

Ta hand om er!
Citat "-om jag säger att maten är god, så blir mamma glad!"

Kommentera inlägget här :